Saturday, February 26, 2011

result spm ...

hmm . seriously , aku bosan gila sebab orang selok selok kera duk main teka teka tarikh result spm kuwa . aku rase macam , 'eh orang orang ni.apesal la selok selok sangat ke result spm.biar jela.nanti dia nak kuwa,dia kuwa la' . haa . kejam gila kot aku . hahah . tapi entah la . aku tak rase pape pon bila orang cakap pasal result spm . tapi malam ni , saat ni , tetibe aku rase cuak dengan result aku yg bakal keluar nanti . so , aku amek keputusan untuk menconteng arang blog aku untuk luahkan ape aku rase . heheh . err . aku agak takot dengan result spm aku . aku dah usaha buat yg terbaik masa spm . tapi bila aku pikir balik result trial aku , masyaAllah .... hahah . sekarang baru aku rase cuak gila nak tunggu result aku keluar . aku rase macam lemah tetibe . aku rase macam tak sanggop nak amek result aku . entah kenape . aku rase usaha aku terlalu sikit . so , aku macam dapat agak je result aku just sekadar cukup cukup makan . tapi aku ada terpikir result pmr aku . masa trial pmr , aku dapat 1A jee kot . tp result pmr sebenar , alhamdulillah 6A . so , trial spm aku 3A , sepatotnye 6A tu wajib la dapat kot . huhu . kalau la aku boleh tau dulu result aku sebelom result sebenar keluar kan , kalau result aku bagos , aku nak pergi amek result dengan happy nyee , tapi kalau aku dah tau result aku terok , kalau boleh aku tak nak pergi amek result . suruh je cikgu pos kat rumah aku . heheh . suke hati aku je kan . tapi tu la yg aku rase . sekarang aku baru dapat rase debaran result spm tuu . heheh . Ya Allah ... aku harap sangat aku dapat keputusan yang terbaik untuk aku banggakan ibu dengan abah yang selama ni meletak harapan yang tinggi untuk melihat kejayaan aku untuk dijadikan contoh and pendorong semangat untuk adik adik aku lepas ni . Amiiin :)

No comments: