Wednesday, March 9, 2011

a thing to remember =,=


seriously , rindu gila nak tengok benda ni . comel je . setahu aku , lukisan lukisan tu sume hasil kerja AG . suka betol dia melukis . bila tengok benda ni , teringat pulak aku pada satu lukisan yang AG kasi kat aku dulu . pada lukisan tu , dia lukis gambar sorang pompuan and sorang laki . tengah tengah antara laki and pompuan tu ada 'love' kecik je . comel sangat ! tapi . aku tak tau mane AG letak lukisan tu sekarang . AG kasi lukisan tu sebelom birthday aku . katanya nak kasi masa birthday aku . tapi dia takot dia tak dapat jumpe aku masa birthday aku . aku suka sangat lukisan tu . dia jugak ada kutip kulit kerang banyak banyak and susun cantik cantik atas 'sellotape' untuk kasi kat aku . comel jugak la . aku suka . but then aku ada kerja . so , aku tertinggal lukisan and kulit kerang tu kat tempat dia . so dia ingat aku tak suka . =,= dia rasa macam aku tak hargai la . hmm . padahal tipu la kalau aku tak suka . sebab dia cakap , dia lukis tu , aku and dia . terharu gila mase tu . walaupun kitorang jarang contact , tapi biasanya before tido , mesti kitorang text walaupun sekejap . tapi ada 2 hari tu , dia sepi tanpa khabar berita . keje pon dia tak datang . risau jugak rasenye mase tu . tapi . yea , maybe dia busy . so , tunggu dan tunggu . at last , dia datang kerja . disebabkan ego nya sangat sangat tinggi , dia langsung tak ucap kata maaf walaupun dia tahu aku risau sangat sangat bila dia senyap je 2 hari . but then aku terkejot sebab dalam buku 'kami' yang dia pulangkan , dia ada lukis gambar sorang laki dgn muka masam , tengah tunduk and menangis sambil pegang satu card yang tertulis , "awak,saya mintak maaf" . latar belakang gambar tu pulak penoh dgn ayat "saya mintak maaf" . alahai . tak jadi aku nak marah . aku terus text dia and cakap , 'tak payah mintak maaf.awak tak salah' . hmm . rindu nyee kenangan kenangan dengan dia . :'( tapi kenangan tetap kenangan kan .


MOHAMAD RODZI BIN MAT SAAD . ni lah budak mengada yang nama AG tu . kata miera , gambar ni AG amek dalam fitting room lepas habis masa kerja . and miera curi curi ambik gambar dia :) 


kenangan ... =,=


No comments: