Monday, March 7, 2011

sahabat ...

nisa nadirah . shafuan . dua dua suka kan kaler hijau :) ni lah antara besties aku yang always ada dengan aku bile aku perlukan . happy ke sedih ke , sume aku share dengan nisa and uan . 6 march 2011 . aku kena paksa keluar dari rumah oleh nisa dan disokong oleh uan dan ibu aku sendiri untuk aku cari semula di mana kekuatan aku yang semakin hari semakin hilang . alhamdulillah . tenang rase hati saat bersama nisa and uan . walaupun aku agak kepenatan keluar dengan mereka harini , tapi aku seronok . sebab mase ni lah aku dapat semula senyuman dan gelak tawa aku yang dah lama hilang . pagi nye , aku breakfast dengan abah , ibu , soraya and nisa dekat kedai belakang flat . :) then baru lah abah hantar aku dengan nisa ke 'sultan ahmad shah international convention centre' yang letaknye kat depan ecm untuk program jom masok u . mase kat situ , uan pun datang and join us . cume disebabkan bosan dan rimas , uan lebih dulu keluar dan tunggu kami kat luar . :) sian uan . lepas kepenatan tawaf kat situ , aku , nisa and uan masok ke ecm memandangkan uan nak kena masok keje pukul 12 . :) em malasnye nak cite banyak banyak . haha . cume harini aku dapat balik kumpul kekuatan aku sikit sikit untuk jadi "sofea ellyna" yang dulu . semoga hari hari yang akan aku lalui lepas ni akan lebih bersemangat seperti sebelom ni . :) amiin . 

No comments: