Thursday, February 17, 2011

love purple :D


purple . seriously , suka gila colour purple . :D bagi aku , hidop aku lengkap kalau ada benda colour purple . bilik aku pon cat colour purple . kain cadar purple . one day kan , ada la one guy ni kasi gula gula dalam bekas colour purple . dia cakap , "awak suka purple kan?Nah,saya belikan colour purple untuk awak" . pastu dia tros blah . puas aku menyengih sorang sorang . sampai skrg , aku masih belom bukak gula gula tu aww . walaupun cuma gula gula , tapi bagi aku berharga gila kot . dalam hidop aku , aku belajar mcm mana nak menghargai orang n menghargai pemberian orang . so , aku hargai dia dan aku hargai pemberian dia . cuma one day , aku kena makan jugak gula gula tu . kalau tak , membazir kan ? hehehe :D tapi nanti lah . kita share makan gula gula tu same same ekk . hehehe :D

No comments: