Friday, February 18, 2011

chatting with my 'new' brotha :D

IR :
salam
hoi moncit'
da r moncit..
tak ckup tgii
jalan macam penguin
terkedek2
bontot cam itik..
papapapapappaapapa
mulut kedepan..
bibir cam jeLO
(^^^)
ahahaha
ssguhnye perkre di atas bukn untuk anda..
weeeeeeeeeee

SE :
w'salam si kurus . hey kenapa awak cari pasal dengan saya ni ? kalau mood saya tengah tak okay , lama dah saya mengamok . HAHA­ ­
sesuka hati je cakap gitu kat orang . :P­ ­

IR :
hihi
0179480481
comey no.
memang kne kacau ah an

SE :
alaa­ ­
err hopefully awak cuma salah no­ ­
okay ?­ ­
:P­ ­

IR :
ahahaha
ye la..
hopefly
ye ah
slumber meletakn no rumh and no personal kat fb

SE :
sebab saya hanye app org yg rapat n sy knal . n fren sy je bole tgk benda2 tu .­ ­
okay ?­ ­

IR :
ye ker?
aprve y knal je eh
nyesal aku aprve
hahaha

SE :
yup ! hahaha , then , unfriend la balik . heh­ ­

IR :
ner leh camtu
kte kne aprecite kwn y kte ade
baginda rasullulah pown sambut kawan2 die
so kite ikut la periba pekerti baginda
an2
hahaha
sempena maulidur rasul

SE :
haa tahu pulak ­ ­
cett !­ ­

IR :
;)

SE :
soalan cepumas , umur berapa ? HAHA­ ­
25
wee !
:)
gotcha !

IR :
perghhhhhhhhhh
so?
hoho

SE :
marah ?
huhu
kite bkn nak buat awk marah
kite cume tnye je
huhu
err same dgn kak mayam ke ?

IR :
tak ah..
mayam lg tue..
and mature dri aku
hohoho

SE :
haha okay
sebab awak laki , mau tanye sikit boley ?

IR :
ok what?

SE :
err .
ade sorang mamat ni
err

IR :
ok then
stry je ah habeh

SE :
mase brthdy haritu , dia ade ckp dia cintakan saya . okay seriously , saya tak paham apa tu cinta . tp apa yg saya tau , saya happy bila ada dia .
tp dia ni Islamic skit

IR :
k then

SE :
so , err . kami jarang la contact . err . kdg2 je ktrg text , call . jumpe lg la jarang . so , mcm mana saya nak yakin yg dia tu betol2 cintakan sy ?
ya
erm mcm tu la
how ?

IR :
cinta ni tak perlu di luah..
tak perlu di tunjuk
cinta itu stu perkataan
takdek mkne papepun
tp persaan kasih itu..
adalah kasih pada islam
kasih pada allah
kasih pada rasul and nabi
y ade pd perasaan sekarang ni..
hanye kate2 yang kte sndri pown tak tau nak ucapkan
kawan atau sahabat y menyenangkan
selesa..
but.
cinta tu akan boleh bawa kite pada zina..
lg dengan keadaan sekarang ni
kite pown tak tau e akan terjadi
kite ni manusia biasa..
boleh ke hindari
batas pergaulan y dinamakan cinta tu..
so fikirkan la..
but tak salah untuk berkawan untuk kenal hati budi masing~
:)

SE :
seriously , dia sngt2 menjaga batas pergaulan dia dgn org lain
ktrg pnah keje kat tmpt yg same
dia marah gila masa sorang pmpn gurau n tarik tie dia
dia tak marah pmpn tu
tp dia bgtau kat sy
n dia lepas la marah dia
n dia mmg tak penah sentuh pmpn slain family dia
tp
sy rase takot
sebab
maybe next month
dia akan benti keje n balik kedah
duduk dgn family
then keje
maybe kat kl
so , kami makin jaoh .

IR :
just say direct to him
if u love me..
call ur family then tell about us..
just it
then biarkan mse mnentukan slepas tu
truly from me as friend
cz aku da maried..
lelaki ni ko kne push skit..
then if die betol serius dengan ape y die cakap die akan take next step
die akan kejar ape yang die nak
if jwpn die no~
ckupla..
just know..
just it
then
CINTA ITU KOSONG
KERTAS
hope ko dapat pe aku nk bg tau~

SE :
thank you !­ ­
seronok !­ ­
hehe­ ­
:)­ ­

IR :
:)
pe y seronok?
feel beter?

SE :
yaa . feel great ! :)­ ­
Alhamdulillah­ ­
:)­ ­

IR :
so anything?

SE :
nope .­ ­
just , thanks !­ ­
:)­ ­
baru kenal kot­ ­

IR :
ahahaha..

SE :
slambe sofea cite benda2 ni .­ ­

IR :
no..
as long u selesa..
just treat me like ur bro..
okayhh
then i just hit hit hit hit..till u lebam
hahaha
:)

SE :
sy ni keras skit . mane nak dgr pndpt org . lg mau lawan ade la . n mane pnah cite kat org sngt . kak mayam tu pon sebab anggp dia akak ipar . tu yg cite bnyk kat dia . tp entah . slambe bole cite kat awk . haha . thanks bro :)­ ­

IR :
hahaha..
chill ah.
mayam pown aku knal lame dah..
cz su kolej
aku study ngn die
hohoho
mayam mayam
but go on jer pe y ko pkir skrg..
then pe trjdi lepas tu lantak la..
beter ko try..dri ko tak wat pape langsong..
sbb if ko try wlaupown ko jatuh..
ko akan puas hti sbb pernh tahu pe perasaan sbenar
hti ko
if ko biar je..
kompom ko terseksa then pedih if die teros pegi..
time tu mle ah rindu
touching+emo sorang2
hahaha
tht time aku just leyh :)
hihi

SE :
kejam tu
haha
thanks btw
saya cuba nanti
but
tak terlalu awal ke ?
saya baru 18 kot
huhu

IR :
umphhh
if u pkir macam tu
just friend je ah
or direct bg tau die perasaan ko
sekarag bukn macm dlu
open mind dah
sbb die da luah..
then ko just cakp la..
ko tak tau ape tu cinta..
then suruh die tunjuk pe cinta tu punye makne..
how?
take my chlnge???

SE :
wow
haha
debor la plok

IR :
ahahaha

SE :
i'll try my best

IR :
taknk call..
msj je..
tu pown da ckup
but more beter call
ko cabar die tunjuk and prove or ajar ko ape tu cinta
then terus terang aku cakap..
itu akan wat die lg caring ko
tempoh mse 3 bulan ke setahun
gud luck!
and congrat! cz take my chlge and take next step

SE :
wow
agak gila
tp
wohoaa
i'll try
yaa
bg mase skit

IR :
yea..
idea aku stkat ni smue mcm ni

SE :
untk cari kekuatan n keberanian untk bersuara

IR :
ahahaha
but!
WARNING!
jangan buat lg if ko rse hati ko bukan lg sedie untuk terime..
ok..

SE :
got it !
sngt2 faham
thanks !
:)

IR :
hehehe
:)\

SE :
so , papehal nanti , sofea bagitau .
kena cari kekuatan dulu
heheh
thanks a lot
skrg , kena mntk diri dulu
asar tak solat lg
heheh

No comments: